Support staat hoog in het vaandel van Visuatech. Gezien de complexiteit van de materie en de producten, kan het zijn dat sommige klanten soms met pertinente vragen zitten. Ze kunnen dan altijd terecht op de www.visuatech.be/supportpagina waar een keur aan mogelijke oplossingen voorradig is via info sheets of instructiefilmpjes. Maar als dat niet voldoende zou blijken, kunnen ze altijd nog contact opnemen met de supportdienst waar Axl Swyns (links op de foto) en collega Davy Vanstraelen (rechts) klaar staan om hen met alle mogelijke problemen te helpen. 

Gepassioneerd door IT

Axl Swyns was ook al jong gepassioneerd door IT. Na zijn middelbaar volgde hij enkele IT-cursussen bij Syntra en kwam terecht als IT’er op het bureau van een gerechtsdeurwaarder. Later kwam hij via de VDAB terecht bij Visuatech. 

Verantwoordelijkheid mogen nemen

Axl: “Via mijn adviseur mocht ik eens een kijkje gaan nemen bij Visuatech en wat ik daar zag beviel me zeer. Een klein team met vastomlijnde taken voor iedere medewerker die dan ook de volle verantwoordelijkheid voor die taken draagt. Ik vind het belangrijk dat je daarop aangesproken wordt, dat je je verantwoordelijkheid mag en kán nemen. Dat maakt de job eens zo interessant.”

De wereld van CCTV

“Als pure IT’er vond ik die nieuwe wereld van slimme camera’s ook bijzonder boeiend. Ik vond dat een echte verrijking en sinds ik een aantal gerichte cursussen gevolgd heb, ben ik helemaal thuis in de wereld van CCTV. Het is ook constant in verandering dus je verveelt je nooit. Er duiken altijd wel nieuwe toepassingen of facetten van het vak op en dat houdt het interessant. Bovendien is werken bij Visuatech gewoon leuk. Het is een toffe ploeg die goed aan elkaar hangt en ook dat is belangrijk.”